For at opfylde forsendelseskravene i Zalandos partnerprogram skal der indsættes forsendelses- og returneringskoder på alle forsendelser. Vi er glade for at kunne meddele, at Koongo nu understøtter overførsel af Zalando-retursporingskoder.
Zalando grundlagde en online skobutik i Berlin i 2008. I 2010 var virksomheden blevet markedsleder inden for onlinesko og havde tilføjet alle mulige former for modeartikler til sin platform. I dag er Zalando en førende europæisk onlineplatform for mode og livsstil. Det leverer til kunder i 23 lande. Du kan finde et bredt sortiment af mere end 5.800 mærker i deres modebutik. Zalando rapporterer over 7,4 milliarder besøg og mere end 48 millioner aktive kunder i 2021.
Du kan besøge Sådan sælger du på Zalando – Partnerprogram for at få flere oplysninger om Zalando.
Sporingsnummer for returnering til Shopify
I Shopify kan du hurtigt udfylde både forsendelses- og returkoder i et par trin:
- Gå til din Shopify-butik, og vælg en Zalando-ordre
- Udfyld forsendelsesnummeret i det første område for sporingsnummer.
- Udfyld sporingskoden for returnering i det andet sporingsnummerområde.
Se integrationsmanualen til Zalandos partnerprogram for at få detaljerede oplysninger.
Sporingsnummer for returnering til andre platforme
På andre platforme kontrollerer Koongo ordren, når en Zalando-ordre er sat til “afsendt” i din butik. Hvis der mangler sporingskoder til forsendelse eller returnering, genererer Koongo en e-mailmeddelelse for at informere dig om det.
Du finder et link til fanen Ordreforsendelser på din Koongo i e-mailmeddelelsen. Der kan du indsætte returkoden.
Se integrationsmanualen til Zalandos partnerprogram for at få detaljerede oplysninger.
Continue reading →