Menu

Blog

Sådan sælger du på Google Shopping

Et af de ældste, mest kendte og brugte værktøjer til at køre annoncer og lave forretning online er Google Shopping, der blev oprettet i 2002. Det er vigtigt at sælge på Google Shopping, fordi det har hjulpet mange butikker og brands over hele verden med at vokse og øge deres overskud.

Det er sket, fordi Google Shopping i gennemsnit kan generere %-1000% i ROAS (Return On Ad Spend). Derfor vil det være meget rentabelt og succesfuldt for dig at sælge på Google Shopping, fordi det er et af de vigtigste våben på det digitale marked for e-handel.

(more…) Fortsæt med at læse →


Oplev Shopifys e-handelsplatform

Shopify er en canadisk førende global e-handelsplatform, der hjælper detailvirksomheder af enhver størrelse med at starte, vokse, markedsføre og styre deres onlineaktiviteter. Shopify er blevet en af de mest efterspurgte og succesfulde på markedet verden over, især siden pandemien ramte detailvirksomhederne hårdt. Omsætningen i 2020 steg med 86% i forhold til 2019.
Shopify har allerede været vært for over 1.000.000 virksomheder i 175 lande og har hjulpet mange iværksættere over hele verden med at starte deres onlinebutikker med sin nemme og hurtige opsætning.

(more…) Fortsæt med at læse →


Hvordan sælger man på Pinterest-platformen?

Pinterest, der blev lanceret i 2010, er en gratis hjemmeside og nok den mest produktfokuserede sociale medieplatform. Så du bør sælge på Pinterest! Det er baseret på deling og lagring af billeder. Pinterest hjælper dig med at gemme og finde information på internettet ved hjælp af billeder (men også animerede GIF’er og videoer) i form af opslagstavler. Mere specifikt er det en kilde til ideer og inspiration om, men ikke begrænset til, opskrifter, hjem, design og stil.

(more…) Fortsæt med at læse →


Sådan sælger du på Instagrams markedsplads i dag

Har du nogensinde overvejet at sælge på Instagram? Instagram, en af Meta-platformene, er en af de mest brugte sociale medieplatforme i verden med 1 milliard aktive brugere om måneden. 90% af dem følger mindst én virksomhed online. Desuden er to tredjedele af brugerne af denne meget visuelle platform under 35 år. Denne type publikum gør Instagram til et meget interessant sted for marketingfolk og sælgere. De fleste Instagram-brugere findes i USA og Indien med 140 millioner brugere hver. Europæiske lande som Rusland, Tyrkiet, Storbritannien og Tyskland ligger i top 10 over verdens førende lande, når det gælder publikum.

(more…) Fortsæt med at læse →


Koongo Connector til Magento2 – Version 2.4.0 udgivet

Koongo Connector til Magento2 version 2.4.0. har bragt flere vigtige forbedringer og også fejlrettelser til Koongo Magento 2 plugin.

For det første er en af hovedfunktionerne Koongo Service for Magento2-muligheden. Denne funktionalitet gør det muligt at aktivere Amazon, Beslist, eBay, Bol.com, idealo, Miinto eller Wish marketplace ordrehåndtering for Magento 2 platformen, og den vil snart være tilgængelig for Spartoo. Så du har et bredt udvalg af muligheder for at sælge dine produkter online ved hjælp af et avanceret CMS som Magento.

(more…) Fortsæt med at læse →


Begynd at sælge med Koongo i dag

eller kontakt os for flere detaljer