Vil du gerne sælge på Wish.com? Læs derefter følgende artikel. Du får nyttige oplysninger om, hvordan du kommer i gang med at sælge på en af de sjoveste online markedspladser.
For det første, hvad er Wish.com? Og hvad er det til?
Det har været den revolutionerende applikation og e-handelsplatform i 2018 til at købe og sælge online. Og det vokser eksponentielt. Du kan finde næsten alt fra mobiltelefoner til tøj til en meget lav pris. Wish.com har base i San Francisco (Californien) og er en amerikansk markedsplads. Men det er berømt for at sælge kvalitetsprodukter “Made in China” til en overkommelig pris.
Hvad er fordelene ved at sælge på Wish.com Marketplace?
Wish.com-grænsefladen er ret forskellig fra de andre markedspladser. De har taget gamification-konceptet til sig for at tilbyde en meget ægte shoppingoplevelse med masser af spilelementer rundt omkring på siden. Ledemotivet “Shopping Made Fun” kunne ikke være mere passende. Derudover er der også andre funktioner, der gør Wish.com-markedspladsen interessant, f.eks. til at øge dit salg:
- Sælgere betaler, når de sælger, uden faste gebyrer: Sælgere har fri adgang til Wish.com-markedspladsen og dens ressourcer. Sælgere betaler kun en provision, når de sælger et produkt. Det er enkelt, du behøver ikke at betale, hvis du ikke sælger dine produkter.
- Sælgere har adgang til et stort antal mobilkunder: Det er en fantastisk måde at udvide din m-commerce-forretning på. Der gives også fuld adgang til Wish-mobilappen. Det er ikke nødvendigt at oprette en specifik app for at udforske mulighederne for m-commerce.
- Sælgere har adgang til Wish.com’s produktmålretningsfunktion: Den hjælper dig med bedre at identificere potentiale og forretningsmuligheder inden for din eksisterende produktkategori.
Ting, du skal overveje, hvis du sælger på Wish.com
Hvis du gerne vil begynde at sælge på Wish.com, er det vigtigt at se på deres begrænsninger:
- Hvis du gerne vil tilbyde mærkevarer, skal du være autoriseret sælger med en aftale eller et autorisationsbrev fra varemærkeejeren, som kræves af Wish.com.
- Du skal sælge nye produkter, hverken brugte eller renoverede produkter. Kun helt nye produkter kan vises på markedspladsen.
- Det er dog ikke en anbefalet markedsplads til at tilbyde high-end eller luksusprodukter, da Wish.com er kendt for at tilbyde kvalitetsprodukter til en overkommelig pris.
Hvad kan jeg sælge på Wish.com’s markedsplads?
Hvis disse begrænsninger ikke påvirker din virksomhed, vil du være glad for at vide, at Wish.com har mere end 300 millioner aktive brugere, der søger næsten alt fra elektroniske gadgets, mobiltelefoner, alle former for mode og tøj, babytilbehør, møbler, dekoration, tasker og mange andre produkter. Derfor har den et stort potentiale til at få din butiks salg til at vokse med næsten ingen risiko, da Wish.com ikke arbejder med faste sælgergebyrer. Det vigtigste er, at du først betaler, når du har solgt dit produkt.
Derudover er der nogle bedste metoder til at sælge på Wish.com, som helt sikkert vil øge dit salg og udvide dine visninger, for eksempel:
- Tilbyd overkommelige Wish-forsendelsesmuligheder over hele verden til dine kunder.
- Sæt produktpriserne så lavt som muligt med MSRP-oplysninger.
- Markedsfør dine produkter med billeder, udvalg og nøgleord.
- Inkluder nogle produkter under “Wish Express”.
Hvorfor er det en fordel at sælge med Koongo?
Koongo har for nylig implementeret en API-løsning til at integrere din butik med Wish.com. Derfor vil dine produktpriser, lagerbeholdninger og nye produkter fra nu af blive synkroniseret ubesværet i realtid ved hjælp af API. Dine data er altid opdaterede og ændres automatisk, når der foretages ændringer i din butik. Du får mulighed for at tilpasse dine tilbud, produkt- og forsendelsespriser før andre forhandlere, så du altid kan tilbyde den bedst mulige handel.
Koongo tilbyder Wish-ordrehåndteringstjenesten til brugere. Du kan administrere alle ordreoplysninger som f.eks. bekræftelser, forsendelse, sporing og aflysninger direkte fra din e-handelsplatform.
Derudover tilbyder salg på Wish.com med Koongo mange andre avancerede funktioner som f.eks:
- Avancerede filtreringsfunktioner: Du kan filtrere næsten alt, så du kun eksporterer det, du har brug for. Fra produktattributter til specifikke søgeord. Med Koongo kan alle dine attributdata bruges til filtreringsformål.
- Funktioner til kortlægning af kategorier: Du kan mappe dine eksisterende kategorier med dem, der leveres af Wish.com-markedspladsen. Altid opdateret kategoristruktur for at kunne inkludere dine produkter under den relevante kategori.
- Transformationsfunktioner: Du vil kunne redigere og transformere alle dine katalogattributoplysninger og data takket være Koongos indbyggede transformationsværktøjer. Værktøjet til valutaomregning og valutakurser, de udvidede betingede værktøjer. Den avancerede attributudgave og brugen af regulære udtryk til at udføre en produktprisforhøjelse eller attributudgave automatisk vil helt sikkert forbedre kvaliteten af dit datafeed og spare dig for utallige timers arbejde.
- Ændr produktpriserne for hver salgskanal. Forhøj dine produktpriser for at dække markedspladsens salgsgebyrer eller forsendelsesomkostningerne.
- Overvåg dit produkts ydeevne. Du har et nøjagtigt overblik over produktets ydeevne ved hjælp af Koongo-Google Analytics-integrationen. Du kan nemt arbejde med de mest rentable produkter for hver salgskanal og slippe af med taberne.
Som du måske ved, tilbyder Koongo fuld støtte til mere end 500 markedspladser og salgskanaler over hele verden, herunder Wish.com. Derfor vil du ikke fortryde, at du gav Koongo en chance. Det understøtter fuldt ud enhver eksisterende platform som Shopify, Magento, Magento 2, Prestashop, CCV Shop, WooCommerce, BigCommerce, Lightspeed. Du skal bare tilmelde dig for at se, hvordan Koongo er i stand til at øge dit salg. Der er ingen risiko forbundet, 30 dages gratis prøveperiode og fuld pengene-tilbage-garanti.
Hvis du vil have flere oplysninger, kan du kontakte os på support@koongo.com. Vi hjælper dig gerne med integrationen af Wish.com. Du kan også tjekke Wish Special Offer.
Continue reading →