Forsendelse via bol.com er en service, som Bol tilbyder sine kunder. Denne service har to hovedfordele. For det første forpligter platformen sig til at sende de produkter, der sælges på Bol.com, til lave leveringsomkostninger. For det andet har kunderne ikke længere ansvaret for forsendelsen.
Jump ahead to
Hvornår kan du bruge forsendelse via Bol.com?
Kan du altid bruge Bol.coms forsendelsesservice? Det kommer an på. Der er nogle retningslinjer, der skal overholdes.
- Din virksomhed skal være beliggende i Holland.
- Du skal arbejde via salgskontoen eller forhandlerens API version 4 (eller højere).
- Hvis du arbejder med en eller flere mellemmænd, skal de også understøtte Bol.coms leveringstjeneste.
- Varerne skal passe inden for PostNL’s maksimale emballagemål.
- Du kan ikke sende mere end 5 rullecontainere med ordrer om dagen.
Hvad skal du gøre?
Shipping by Bol.com tager ansvaret for leveringen fra dig, men skal du gøre noget for leveringen?
Ja, du skal bare gøre et par ting.
- Køb forsendelsen via bol.com forsendelsesfrimærker.
- Bring pakkerne til et PostNL-punkt.
- Arbejd mindst fra mandag til fredag.
Bol.com og Koongo
Koongo og Bol.com er fuldt integreret med en API-løsning. Koongo tilbyder en ordresynkronisering med Bol. Derfor vil det være muligt at opfylde ordrerne fra et enkelt administrationspunkt. Koongo har en uovertruffen opdateringsfrekvens, så dine data altid er på rette spor.
Hvorfor prøver du ikke Koongo med forsendelse via Bol.com?
Koongo er meget pålidelig og praktisk. Startprisen er så lav som 19 € pr. måned. Du kan til enhver tid opdatere dit abonnement i overensstemmelse med din virksomheds behov. Så hvorfor prøver du ikke Koongo og tilmelder dig forsendelsen via Bol-tjenesten?
Desuden er der ingen risiko forbundet, fordi en 30 dages gratis prøveperiode er tilgængelig, og du har tid til at oprette din profil og teste Koongo inden betalingsperioden.
Hvis du vil have flere oplysninger, kan du kontakte os på support@koongo.com. Vi hjælper dig gerne med dine Bol-konti.
Continue reading →