Koongo udgav for nylig en opgradering af produkt- og ordresynkroniseringsfrekvensen. Indtil videre har produktdata og ordresynkronisering mellem din butik og Koongo kørt med nedenstående frekvenser:
- Produktsynkronisering – hvert 30. minut
- Synkronisering af ordrer – hvert 15. minut
Fra nu af kan du fremskynde din produkt- og ordresynkronisering. op til en frekvens på 5 minutter.
En synkroniseringsfrekvens på 5 minutter
Med Koongo kan du nu opgradere dine data- og ordresynkroniseringsfrekvenser:
- Produktsynkronisering – hvert 5. minut
- Ordresynkronisering – hvert 5. minut
Med den højeste opdateringsfrekvens tjekker Koongo din butik hvert 5. minut, opdaterer dine produktdata på Koongo og overfører dine ordrer fra tilsluttede onlinemarkedspladser til din butik.
Introduktion af en ny prismodel
På grund af vores hyppige opgradering af funktioner besluttede vi at gennemgå vores prisstrategi og introducere tre forskellige Koongo-serviceniveauer.
- Grundlæggende
- Standard
- Premium
Grundlæggende serviceniveau
Det grundlæggende serviceniveau er det tidligere tilbudte serviceniveau og svarer til dit nuværende Koongo-abonnement, som du kender det. Derfor er der ingen gebyrstigning for Basic Service Level-planer.
Det grundlæggende serviceniveau inkluderer:
- Produktsynkronisering – hvert 30. minut
- Synkronisering af ordrer – hvert 15. minut
- Begrænsning på 10 aktive kanaler
- Support leveres via support desk
Basic Service Level indeholder alle de funktioner og værktøjer, du skal bruge for at komme i gang med at sælge på online markedspladser. Derudover indeholder den Koongo-support via e-mail og billetsystem med garanterede svar inden for 24 timer.
Standard serviceniveau
Standardserviceniveauet har flere fordele i forhold til basisserviceniveauet, f.eks. kortere produktsynkronisering. frekvens, ubegrænsede kanaler eller live chat-support. Standardserviceniveauet omfatter:
- Produktsynkronisering – hvert 15. minut
- Synkronisering af ordrer – hvert 15. minut
- Ubegrænset antal aktive kanaler
- Support leveres via supportdesk eller live chat
Standardserviceniveauet er en opgradering af basisniveauet. Det indeholder alle funktioner og værktøjer fra Basic Level, plus hurtigere produktsynkronisering og avanceret Koongo-support.
Du kan nemt skifte Koongos serviceniveau på din Koongo-konto i sektionen Min plan og priser.
Premium serviceniveau
Premium-serviceniveauet har flere fordele i forhold til standardniveauet, f.eks. synkronisering næsten i realtid. frekvenser eller støtte til videoopkald. Premium-serviceniveauet omfatter:
- Produktsynkronisering – hvert 5. minut
- Ordresynkronisering – hvert 5. minut
- Ubegrænset antal aktive kanaler
- Support leveres via supportdesk, live chat eller videoopkald
Premium-serviceniveauet har alle de samme funktioner som standardniveauet. Desuden tilbyder den de hurtigste produkt- og ordresynkroniseringsfrekvenser med avanceret Koongo-support via videoopkald, hvis det er nødvendigt.
Hvis du gerne vil bruge Premium Service Level, skal du ikke tøve med at kontakte Koongos support på support@koongo.com. Desværre er Premium Service Level kun egnet til nogle understøttede online markedspladser. Derfor skal Kongo-repræsentanten tjekke din Koongo-konto og beslutte, om det er værd at aktivere Premium-serviceniveauet for dit projekt.
Du kan nemt skifte Koongos serviceniveau på din Koongo-konto i sektionen Min plan og priser.
Kontakt os
For mere information om Koongos priser, besøg Koongos hjemmeside. Der kan du konfigurere din Koongo-plan og se det anslåede endelige abonnement.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på support@koongo.com.
Continue reading →